2013. július 2., kedd

Az a bizonyos nagy Ő..

Sokan kérdezték már tőlem: számodra milyen a nagy ő? Tudod, az igazi. Bizonyára bennetek is felmerült már ez a kérdés. Sokszor átgondoltam, és sokszor megfogalmaztam már magamban, ám ez a kép folyton változik. Minden egyes csalódás és életem minden egyes meghatározó pillanata formálja egy kicsit. Álmaim pasiját leginkább belső tulajdonságokkal tudnám jellemezni. Mert hát lehet szőke vagy barna, magas vagy alacsony, a lényeg, hogy legyen benne olyan, ami megfog. Mert nézhet ki akármilyen tökéletesen, ha belül nem passzolunk össze. Szóval mindenképp legyen benne valami, amivel elvarázsol. Legyen az egy mosoly, a hangja, vagy épp csak egy gesztus. Szavakkal bárki le tud nyűgözni, mert könnyű azt mondani, amit hallani akarsz. De az, ahogyan bánik veled..azt nem lehet megjátszani. Meg tudod, de idővel úgyis kiderül. És nem is érdemes. Szóval..olyan srác legyen, aki biztosan tudja, hogy engem akar! Akinek nincsenek kételyei afelől, hogy én vagyok számára a megfelelő lány. Akivel órákon át tudunk beszélgetni, akivel úgy bolondozunk, mint a gyerekek, de ha kell tud komoly lenni! Legyen felelősségtudata és tudja, hogy mikor mit akar. Aki bármilyen körülmények között kiáll mellettem! Aki újra és újra le tud nyűgözni. Aki a haverjai előtt is ugyanúgy szeret, mint amikor kettesben vagyunk, és nem pedig megjátssza a nagymenőt és átvált taplóra. Aki büszkén felvállal az egész világ előtt. Akivel akkor is jól érzem magam, ha órákon át csak csendben ülünk. És legfőképp olyan, akire én is felnézhetek. Akire büszke lehetek. Nagyjából ilyen számomra az 'igazi'. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése